Rygiel elektromechaniczny, blokada kolumny kierowniczej - "Zmora" współczesnych samochodów.

Znane pod nazwami ESL, ELV

W ostatnich latach wśród producentów pojazdów pojawiła się tendencja do rozszerzenia układu immobilisera fabrycznego o układ blokujący możliwość obracania kołem kierownicy, zintegrowano blokadę elektromechaniczną z układem rozpoznawania kierowcy (klucza/transpondera).

Rozwiązanie to sprawia wiele kłopotów użytkownikom samochodów a także warsztatom serwisującym owe pojazdy, na styku elektroniki i mechaniki występuje wiele elementów które ulegają degradacji w procesie użytkowania.

Usterka takiej blokady powoduje przynajmniej dwa problemy :

1 - Brak możliwości uruchomienia samochodu

2 - Brak możliwości holowania do miejsca naprawy, z racji zblokowania kolumny kierowniczej

MERCEDES:
W906 Sprinter, W639 ESL/NEC,
VW CRAFTER, DODGE Sprinter USA
W202, W210, W203, W211, W169, W245 i pochodne

RENAULT ESL system CAN :
Megane 3 , Megane 2 , Clio 4 , Laguna 3, Scenic 3 , Laguna 2 lift , Laguna 2 , Espace , Fluence
Vel Satis

Manual for ESL renault emulator



BMW ELV :
E60 / E90 / E8X


Do w/w pojazdów Jesteśmy w stanie zaproponować usługę wyeliminowania funkcji blokady kierownicy, poprzez montaż emulatora  ESL przy zachowaniu możliwości uruchamiana samochodu.


Kontakt tel. 501 723 937 rejon: Warszawa wschodnia, Wołomin, Kobyłka, Zielonka , Ząbki, Marki i okolice.

W w/w warsztatach można również wykonać diagnostykę oraz naprawę każdego układu elektronicznego stosownego w pojazdach samochodowych.


Instrukcja montażu emulatora ESL MB&Crafter